Senki sem lehet bíró a maga ügyében - Gleichauf Boglárka, Fanatikus Kalligráfus

avagy senki sem dönthet elfogulatlanul olyan ügyben, amelyben önmaga is érdekelt 


Szerimtem már az eddigi zsűritagokra sem lehetett panasz. A következő és egyben utolsó ítészünk egy vérbeli fotós és grafikus, Gleichauf Boglárka a Fanatikus Kalligráfus alapítója.

Gleichauf Boglárka, Fanatikus Kalligráfus


Rögtön át is adnám a szót Boginak, meséljen Ő Nektek:

 "Gleichauf Boglárka vagyok, a Fanatikus Kalligráfus alapítója. Kommunikáció-újságírás szakon szereztem diplomát az ELTÉ-n, jelenleg pedig végzős joghallgató vagyok - a külvilág számára. 2013 szeptemberéig még a legközelebbi barátaim sem tudtak titkos szenvedélyeimről, arról, hogy rajzolok, fotózom, és hogy mániám a szépírás művészete, pedig külföldi magazinokba jó ideje készítek már illusztrációkat, emellett néhány igen komoly szervezetnek, cégnek is én álmodtam meg az arculatát. Ennek ellenére sosem tekintettem többnek mindezt, mint egy hobbi, mígnem én is a diplomás pályakezdők rémisztően növekvő halmazába kerültem.
Közel egy évnyi hiábavaló álláskeresés kellett ahhoz, hogy igazán értékelni tudjam a nekem megadatott tehetséget és látásmódot. Ezen kívül szükségem volt még egy elég konkrét baráti sugallatra, hogy nekem esküvői meghívókat és dekorációkat kellene készítenem. Így hát idén szeptemberben, újdonsült kiscicámmal az oldalamon úgy döntöttem, elindulok a sárga köves úton először az önmegvalósítás, aztán talán az önfoglalkoztatás felé, és mint a mesében, hamar társakra találtam. Így büszkén mondhatom, a Fanatikus Kalligráfus már nem én vagyok egyszemélyben, hanem csapat, méghozzá a legjobb!

Szárnypróbálgatásainkat láthatjátok ezen a blogon és a Facebook-oldalunkon életmódról, evés-ivásról, kizárólag általunk készített ünnepi dekorációkról, do-it-yourself projektekről, a tőlem telhető legjobb grafikák és fotók kíséretében. Hamarosan útjára indítjuk első esküvői meghívó kollekciónkat, és tervezzük, hogy unalmas hírlevelek helyett minden évszakban egy online magazinnal lepünk meg titeket. Addigis hangolódjatok ránk és vigyétek a hírünket!
Szeretettel:

Gleichauf Bogi"


Most tehát teljes létszámú a zsűri. Hamarosan meg is kezdik nem túl egyszerű munkájukat, 72 képből kell kiválasztani a legjobbakat. Hiszek bennük. Hiszem, hogy a négy különböző hátterű, életkorkorú zsűritag bölcs döntést fog hozni. Eredményes munkát kívánok nekik. 
 
Vasárnap éjfélig azonban még érdemes gyűjtögetni a szavazatokat, hisz egyik nyertest a legtöbb szavazatot zserző játékosok közül választja ki a zsűri.