Esztendő, veszendő - Két éves a Virágutazó blog!

avagy hamar múlik az idő, nagyon gyorsan eltelik egy-egy év



Nem is oly rég volt, amikor arról írtam bejegyzést, hogy egy éves lett a Virágutazó blogom. A két év alatt ez már a 321. bejegyzés. Azért ez nem kevés szerintem. Azt jelenti, hogy majd nem minden második nap olvashattál valami új tartalmat. A cikkek témája elég változatos volt. Növényápolási praktikák, utazási tippek mellett olvashattál recepteket, idézeteket, verseket. Időnként írtam csináld magad tartalmakat, pl. a mozaik készítésről, adventi koszorú készítésről. Szavatokkal és játékokkal is találkozhattál több alkalommal.






Talán feltűnt, hogy az utóbbi időben előtérbe kerültek a versek a szöveges tartalmak helyett. Ennek egyik oka az, két másik blogot is indítottam.  


Balkonada blogomon  balkonkertészkedéshez kaphatsz inspirációkat, míg a Közel és távol blogomon közeli és távoli utazásaimon készített fotóimat és ezekhez kapcsolódó gondolataimat osztom meg.


Szívesen venném, ha az ottani írásaimat is olvasnád. Természetesen ez a blog is frissül folyamatosan, de továbbra is elsősorban a verseké lesz a főszerep.

Az elmúlt két évet leginkább a feltöltött képekből készített válogatás mutatja be. Ezzel kívánok minden jót Neked is és a blognak is a következő évre.






Egyetlen szülinap sem múlhat el torta nélkül, ezért készültem is eggyel. Sajnos csak a receptet tudom átnyújtani, de azt szívből ajánlom. Egyszerű, gyors és mennyei. Eper helyett málnával, ribizlivel, barackkal vagy akár gyümölcs nélkül is fenséges.





Köszönöm, hogy vagy, hogy itt vagy, hogy olvasod az írásaim!