Szavazz Nagy Jucóra a második fordulóban is!

Néha történnek csodák. Vagy az is lehet, hogy az ember visszakapja azt amit igazságtalanul elvett tőle a sors. Bárhogy is van, én most kaptam egy újabb esélyt az Év Anyavállalata versenyben.

 Szavazz Nagy Jucóra!


Tegnap váratlanul kiderült, hogy én is döntős vagyok a Gazdagmami által kiírt az Év Anyavállalata versenyben!
Köszönök minden egyes, az első fordulóban leadott szavazatot. Igen szoros versenyben a 11. helyen végeztem, így bekerültem a Top12-be, és ezzel együtt a második fordulóba. Az eddigi szavazatok lenullázódtak és minden kezdődik előről, de most már csak a 12 döntősre lehet szavazni.
Megköszönöm, ha a tetszik gomb megnyomásával újra bizalmat szavazol nekem!
A versenyben a 95. sorszámot viselem, a szöveg alatti tetsziket kell nyomni a támogatásomhoz:
Azt tűztem ki magam elé, hogy az első 8-ban végezzek, mert ezzel túlszárnyalom tavalyi eredményem. 
Megköszönném, ha szavazatoddal segítenéd egyik kedves ismerősömet, Fa Kingát is, aki az első fordulóban a harmadik helyen végzett, így esélyes a fődíj megnyerésére is.
Kinga két gyermek édesanyjaként a pénzügyi tervezés fontosságára hívja fel a figyelmet, elsősorban édesanyáknak, háziasszonyoknak és nőknek segít a családi kassza kezelésében. A cafeblogon vezetett blogjában az év mindennapján újabb pénztárca kímélő ötletet oszt meg.
Kinga a 63. sorszámon szerepel a versenyben, itt szavazhatsz rá:
http://evanyavallalata.hu/szavazas2016/#63
Köszönöm a szavazatokat magam és a Kinga nevében is! 

Gyere és nézd meg a balkon-, és hobbi kertészkedéssel foglalkozó Balkonada blogomat is!