Nem lőnek ezzel nyulat - Barka díszek Húsvétra

avagy (az mondja, akit arra figyelmeztetnek, hogy a munkája nem kifogástalan) : nem baj, ha nem is tökéletes amit csinálok 

Húsvét táján szinte természetes szokott lenni, hogy tele van a lakás friss, kertben szedett virágokkal. Az idén viszonylag korán van Húsvét, ráadásul az időjárás sem nevezhető túl tavasziasnak. A hó alatt fagyoskodnak az ibolyák, a jácintok és tulipánok. A téli jázmin már elvirágzott, az aranyág, viszont még nem nyílt ki. Egyelőre marad tehát a népszerű húsvéti dísz, a barka, ami nem túl drága,  ugyanakkor nagyon tartós.

 
Potpuris dísz közelről
 
Arra gondoltam, hogy egy kicsit újítok, hogy ne csak a hagyományos barka a vázában, arra tojások függesztve dísz legyen a lakásban.  


Egy kis barkás ajtódíszt készítettem. A friss és ezért, még rugalmas, barka ágakból először egy kört formáztam. Az ágakat közepes vastagságú dróttal rögzítettem, hogy megtartsák a formát. Aztán pedig szintén dróttal kisebb ágakat rögzítettem az aljára. 

Ezt az alapot aztán többféle módon díszítettem az itthon található tojásdíszekkel és potpuriban található száraz növényi részekkel.

Mindegyiknek egész más hangulata lett. Tudom nem tökeletesek, de nekem tetszenek. Természetesen van kedvencem is.


Piros tojással




Potpurival

 
Nyuszika

Potpurival és horgolt tojással

Tojásokkal gazdagon megrakva

Potpurival 2

Lila tojással

Neked hogy tetszenek? Van kedvenced?