Sok a játszó, egy a nyerő - Virágutazó barangoló játék

avagy számos szerencsejátékban kevés az esélye annak, hogy nyerjen az ember

Most, hogy már 2 éves lett a blog, ideje méltó módon megünnepelni. Gondoltam egy nagyot: játszunk újra! Remélem többek tetszését elnyeri majd és örömmel játszotok. Hogy egy kis kedvet csináljak hozzá, elárulom, hogy nemcsak egy nyertes lesz!

És ha Virágutazó blogról van szó, mi más lenne a játék mint, virágokkal és utazással kapcsolatos. A feladat nagyon egyszerű, képet kell készíteni egy olyan rendezvényen vagy helyszínen, amit én is ajánlottam valamelyik blogomban. A képet fel kell tölteni a játék Facebook oldalára. A többi már saját aktivitásodon és az ismerőseid segítőkészségén múlik. Elég ha feltöltesz egy saját készítésű képet, megosztod a linket és megkéred barátaidat, naponta szavazzanak a fotódra.




Néhány fontos szabály. Nevezni saját készítésű fotóval tudsz. A képet nem fontos virágos helyen készíteni, pl. nyugodtan lehet a makói Hagymatikumban fotózott is. Az sem lényeges, hogy mikor ajánlottam, pl. lehet akár Júlia erkélye Veronából, amiről kb. már fél éve írtam. Az sem lényeges, hogy az adott rendezvényen vegyél részt, pl. a Fehér Gólya Múzeumban Kölkeden fotók nem csak a Nemzeti Parkok Hete apropóján készülhetnek.  Sőt olyan is lehet majd, amiről a későbbiekben, de még a képek feltöltése előtt írok. Két kitétel van csupán. Egyrészt legyen rajta egy ember, saját magad, a gyerek, az unoka, a dédi, bárki. A második fontos dolog pedig, hogy olyan helyen készüljön a kép, amit ajánlottam valamelyik blogomban.




Itt érdemes szemezgetni az ajánlott helyszínek között:

Balkonada blog.

Júniusi programajánlók a Balkonadán.

Közel és távol blog.

Mini Magyarország makettpark Szarvason.

Virágutazó blog.


Tekintettel arra, hogy ezekre a helyszínekre el is kell jutni, hosszabb idő áll majd a rendelkezésedre, hogy feltöltsd a képeket. A képek feltöltési helyét ide kattintva éred el.

Szerintem már az ország elég sok részéről írtam, így biztos van egy hely, ami éppen a közeledben található vagy el tudsz jutni oda. Egyelőre válaszd ki a helyszíneket, fotózz és figyeld az újabb híreket, hogy meg tudd mikortól indul a képfeltöltés.

Vigyázz, kész és hamarosan további részletek!