Szavazz Nagy Jucóra az Év Anyavállalata versenyben

A tavalyi évben az egyik újévi fogadalmam az volt, hogy indulok bloggerek számára kiírt versenyen. Aztán úgy hozta az élet, hogy egyetlen olyan versenyt sem találtam, amire nevezhettem volna. Az idénre nem volt fogadalmam, viszont találtam egy pályázatot, ami olyan, mintha pont nekem írták volna ki. 





A Gazdagmami.hu idén már 6. alkalommal hirdetett meg Az Év Anyavállalata versenyt. Az előző években 35 év alatti, legalább egy hat év alatti gyermekkel rendelkező vállalkozó nők indulhattak csak. Legnagyobb meglepetésemre az idén egy új kategóriát is bevezettek azok számára, akik 45 éves koruk felett indítottak vállalkozást. Úgy gondoltam, ha már ebbe a kategóriába beleférek, nem hagyhatom ki az óriási lehetőséget.

Bár a vállalkozásom még egy éves sincs, Vida Ági, azaz Gazdagmami tanításai nyomán már lassan három éve blogolok. Félretettem minden látszólagos kifogást (á, ez nekem úgy sem sikerülhet, miért égessem magam a rangos versenyben a sok profi között, úgyis le van zsírozva a végeredmény, stb), csakis a pozitív oldalára koncentrálok. Fantasztikus lehetőség, hogy többen megismerjenek engem és a vállalkozásomat. Vallom, hogy minden, a sors által kínált lehetőséget meg kell ragadni. Nem szabad hagyni, hogy a jó alkalmak elmenjenek mellettünk. Inkább mondjam azt utólag, hogy még sem volt egy jó döntés, mint búslakodjak, siránkozzak, amiatt, hogy nem vágtam bele, meg sem próbáltam. Hisz tanulni mindenből lehet még a negatív dolgokból is. 

Ezen a versenyen viszont nincsenek vesztesek, innen mindenki csak pozitívan jöhet ki. Főleg, ha az olvasók támogató szavazatát is bírja a pályázó.  

Megköszönöm, ha engem is érdemesnek tartasz arra, hogy a legjobbak közé kerüljek és ezt szavazatoddal is kifejezed. 

Itt tudsz szavazatoddal támogatni:




Ide kattintva elolvashatod, hogy mi ez a verseny, miért fontos számomra és mik a díjai:

http://balkonada.cafeblog.hu/2015/04/14/szavazz-ram-az-ev-anyavallalata-2015-versenyben/

Ha szeretnél többet is tudni Nagy Jucó bloggerről, akkor ajánlom figyelmedbe a Balkonada blog olvasóinak kérdéseire adott válaszaimat.

 
Tetszett a cikk? Bátran oszd meg barátaiddal vagy lájkold a Virágutazó Facebook oldalt.   

Szeretnél hasznos tanácsokat kapni, szép képeket nézegetni a virágokról? Szívesen lennél egy virágimádó, lelkes közösségtagja? Csatlakozz a Burjánzó balkonok és kertek Facebook csoportunkhoz!